0

Benim Adım Sam (I am Sam) TV8 ekranlarında, Saat 21:15'de

Published at 20:48 in

Benim Adım Sam

2001 ABD yapımı oldukça başarılı bir dram seyredeceğiz bu akşam.

Benim Adım Sam (I am Sam)22 milyon dolar maliyetli ve 100 milyon dolara yakın hasılat elde etmiş bir film. Bu akşam TV8 ekranlarında 21:15'de yayında olacak.

Film, bir çocuk zekasına sahip 40 yaşında Sam'i 7 yaşındaki çok sevdiği zeki kızından ayırmaya çalışan hükümete karşı verdiği mücadeleyi konu alıyor. Sam'e bu mücadelesinde yardım eden avukatın ise bu dava sayesinde kendi oğlu ile arasındaki buzları eriten bir baba-kız ilişkisine şahit oluşu gözleri yaşa boğabiliyor.

Film'in başrolünde rus bir baba ve İtalyan bir annenin oğlu olan ve 1985-1989 yılları arasında Madonna ile evli olan ünlü aktör Sean Penn oynuyor. Penn'e bu filmde genç yetenek Dakota Fanning ve ünlü aktris Michelle Pfeiffer eşlik ediyor.

Filmin yönetmen koltuğunda 2002 yılında bu filmdeki performansı ile ödüller alan Jessie Nelson oturuyor. Yönetmen aynı zamanda filmin senaryosunun da sahibi.

Filmin diğer dikkat çekici yanı ise soundtrackleri. Filmle birlikte Beatles'ın şarkılarının farklı grup ve sanatçılar tarafından seslendirilmiş versiyonlarını dinleyebileceğiniz bir albüm ortaya çıkmış.

2 saat 12 dakika sürecek film Sinamalar.com kullanıcılarından 6,9 puan almış. IMDb puanı ise 7,4.

Filmin aldığı ödülleri görmek için tıklayınız.

Spread The Love, Share Our Article

Related Posts

Post Details

No Response to "Benim Adım Sam (I am Sam) TV8 ekranlarında, Saat 21:15'de"

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails