0

Not: Seni Seviyorum

Published at 16:09 in , ,

Not: Seni Seviyorum


Babamın kumandasından bugün romantik bir film olan Not: Seni Seviyorum'u izleyeceğiz.

Filmdeki iki ana karakter olan Holly Kennedy (Hilary Swank) ve Gerry (Gerard Butler)mutlu evlilikleri olan bir çifttir. Günün birinde Gerry'nin ölümüyle hayatı kabusa dönen Holly'nin ölmeden önce Gerry'nin adım adım Holly'i hayata döndürmek için yazdığı mektupları anlatan harika bir film. Daha evvel filmi izleme fırsatım olmamıştı. Ancak yorumlara bakılırsa dram ağırlıklı bu filmi izlerken sanırım mendillerinizi de hazır etmenizde fayda var. İnsanın ölürken bile kendinden daha değerli saydığı eşinin tekrar yaşama dönmesi için onu adım adım hayata bağlayacaklar öğütler vermesi herkesin düşüneceği bir fikir olmasa gerek. Arşivlerde yer alması gereken bir film olduğunu düşünüyorum.

Filmin kitap hali 2002'de Cecelia Ahern tarafında yazıldı. Yönetmedi de Richard LaGravenese 'dır

2007 ABD yapımı film 2 saat 6 dk sürüyor. IMDB Puanı:6.9

Film 21:15'de TV 8'de yayınlanacak.

İyi seyirler.

Spread The Love, Share Our Article

Related Posts

Post Details

No Response to "Not: Seni Seviyorum"

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails