2

Köy-Show'da

Published at 18:25 in ,

Babamın kumandasındana bir süre ara vermiştik. Bu akşam yine televizyonda ilk kez yayınlanacak olan bir filmle geri dönüyoruz :) Köy.

Martin Night Shyamalan'ın yazdığı ve yönettiği film iyi bir oyuncu kadrosunu barındırmasına rağmen izleyeni tatmin etmiyor. Sıkıcı başlayan filmin bir tane hareketli sahnesi var. Aklımda kalan diğer şey ise, filmin son sahnesi izleyiciyi şaşırtan cinsten. Ancak yıllar önce bile çok keyif almamışım anlaşılan. İzlemekte fayda var diye düşünüyorum. En azından usta yönetmenin hatırna.

Filmin konusu: Mutlu ve huzurlu yaşayan köy halkının, köyün dışındaki yasak ormanda yaşayan yaratıklar yüzünden tüm yaşamlarını sadece o köyde geçirmek zorunda kaldıklarını anlatan ancak aralarından birinin ilaç almak için sınırı geçmesiyle olayların açıklığa kavuşmasını anlatan aslında insanlara öğretilenlere körü körüne bağlanmanın ve de bu tabuların yıkılması sonucunda açığa çıkanları anlatan, anlamlı mesajlar veren bir film.

2004 ABD yapımı film 1 saat 48dk sürüyor. IMDB Puanı: 6.6

Film Show Tv'de 22:30'da ekranlarda olacak.

İyi seyirler.

Spread The Love, Share Our Article

Related Posts

Post Details

2 Response to Köy-Show'da

Adsız
5 Mayıs 2010 23:29

Ben anlamadım bu showu, filmi izlemiştim ve tekrar izlemeyi umuyordum beğenmeyenler bir daha izlesin derim çok farklı bakış açıları var bu filmde ancak neden yayınlanmadı anlamış değilim show bunu hep yapıyor izleyici kitlesi azalıyor başka bir şey değil.

Adsız
6 Mayıs 2010 19:49

Haklısınız ben de dün bekledin ancak yayınlanmadı. Ne yazık ki bunu sadece Show yapmıyor. Zaten Yemekteyiz programını yayınlamaktan filme sıra geleceğini düşünmüyordum. Bu konuda beni hayal kırıklığına uğratmadı. Bir kanal için büyük kayıp. Tv program listemde Show Tv çok gerilerde artık.

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails